1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Чому вони?"

"Чому вони?"

Переклад:Why them?

December 18, 2014

8 коментарів


modernitp

Чи можливий варіант "Why they?" Автоматично отримав таке повідомлення Why (did you chose them) them? Them is an object of a sentence. They functions as a subject. Але хіба не можливий такий варіант "Why they (not someone else)?"


SergioRuido

Я б сказав. що можливий, хоча правила не знайшов. Ще один контекст - -We should use they in this sentence. -Why they?


marvelcyber

Цікаво, тоді як буде по англійськи Чому їх?


VitalikDem

Написав: Why they are? Чому не так?


Tuhar_499

Я гэта разумею неяк так: -Do you like them? -Why them? -They like you? -Why they?


Tuhar_499

І де ж це я пропустив do?


kL574

То точнооо

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати