Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We feel tired."

Traducere:Noi ne simțim obosiți.

acum 3 ani

2 comentarii


G0108

Just a question why does it need "ne"?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Because here the verb is reflexive, so ”ne” is the object that also refers to the first person plural.

  • ”to feel” = ”a simți”
    We feel the rain. = Noi simțim ploaia.

  • ”to feel tired” = ”a se simți obosit”
    I feel tired. = Eu simt [obosit (masc.) / obosită (fem.)].
    You feel tired. = Tu te simți [obosit/obosită].
    He feels tired. = El se simte obosit.
    She feels tired. = Ea se simte obosită.
    We feel tired. = Noi ne simțim [obosiți (masc.) / obosite (fem.)].
    You (plural) feel tired. = Voi simțiți [obosiți/obosite].
    They feel tired. = Ei se simt obosiți. / Ele se simt obosite.

acum 3 ani