1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The guards run towards us."

"The guards run towards us."

Переклад:Ці охоронці біжать у нашому напрямку.

December 19, 2014

26 коментарів


Pta6ka

Це мається на увазі дослівний переклад? Бо "у напрямі до нас" якось звучить - ну, ніяк. Можна перекласти "Ці охоронці біжать - назустріч нам / до нас" ???


BohdanCh1

Підтримую, бо "в нашому напрямку" - це явна калька з рос. "в нашем направлении".


MuraD936440

Правильніше було б "в нашому напрямку", як на мене, але це не дослівно виходить )


sergii51313

"The guards run toward us" має бути так


Mary908712

Ці охоронці біжать у напрямку до нас!


VitaliyKovats

Ці охоронці рухаються в нашому напрямку. а такий варіант???


Olly_1052

Ні, рухатись та бігти - це різні дії.


SergiyIvan

Не достатньо розпізнає вимову. Заходить у цикл.


Fb8U1

Є проблема. Та Guards i Towards складні для вимови слова. То може і ми вимовляємо не дуже правильно


10svitlana

Я проголосувала за коментарі інших людкй,.які вже до мене знайшли багато помилок.


Fb8U1

Щодо заяви про "багато помилок". Якщо учень часто не розуміє вчителя, це ще не значить, що вчитель часто помиляється.

Задача Дуолінго - навчити будувати правильні англійські речення, а не досконало обробляти художній переклад. Про це прямо пише Драгункін у своєму посібнику: "Наплюйте на смысл и просто складывайте любые слова с любыми другими словами..." (дотримуючись граматичних правил). http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf стор 13-23.

Автор показує схему граматично правильного розповідного англійського речення і навчає користуватись нею, не обтяжуючи себе змістом на початковому етапі вивчення мови.


BodoDurst

у вашої риторики з правдивістю немає шансів)).


will113687

У моїй відповіді було слово охоронники, а не охоронці - програма показала, що вона не правильна (((


SergioRuido

лінк на слово "охоронник" у словнику, будь ласка.


Hariachka

Але, мабуть, використання слова "охоронець" буде доречнішим, оскільки воно використовується частіше в повсякденному мовленні?


vovakondrat77

ОХОРО́ННИК, а, чол. Те саме, що охоронець 1. Робітники розходились, поспішаючи до своїх приладів. А тих, хто прибігав, охоронники до цеху вже не підпускали (Юрій Шовкопляс, Інженери, 1956, 374); Коли заарештований під конвоем охоронника зник у коридорі, до кабінету слідчого зайшов з сусідньої кімнати його помічник (Петро Колесник, Терен.., 1959, 261); Не дуже радувало те, що невдалік, на сірій дорозі, купкою стояли охоронники, а серед них виділявся немолодий.. старший стражник (Михайло Стельмах, I, 1962, 573).

Варіант з "охоронником" додано.


Ivanna915547

Написала охоронець а вибило не вірне слово має бути гвардія???


Fb8U1

Зверніть увагу, що guards - множина. Тому або Охоронці, або Гвардія. Словник (паперовий) показує, що guard (pl) може означати Гвардія. Помітка (pl) підказує, що йдеться про множину слова guard, тобто, guards.


BohdanCh1

Ці охоронці біжать до нас. - правильно побудоване речення українською мовою.


Olly_1052

Речення правильне, але сенс має інший.


[заблокований користувач]

    Ці охоронці біжать у наш бік-підходить??


alexhavryliv

    Ці охоронці біжать за нами


9ZlH4

    Я не можу повторити хотя я правильно читаю


Fb8U1

    Guards і Towards складні для вимови слова. Прислухайтесь до вимови цих слів і порівняйте зі своєю вимовою.


Ihor157440

    Ці охоронці біжать по напрямку до нас ???

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.