1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The shoes do not fit."

"The shoes do not fit."

Çeviri:Ayakkabılar uymuyor.

December 19, 2014

6 Yorum


Canliberk

ayakkabılar olmuyor şeklinde de çevrilebilmesi gerek.

kıyafetler, ayakkabılar gibi giyim ürünlerinin uygunluğu için olmak fiili de kullanılır.

bknz: gönderdiğim terlikler ayağına oldu mu


Ilyas12b

ayakkabılar uygun değil yazdım kabul etmedi


tyty624053

Bu cevabın kabul edilmesi lazım


zkanAdar

Shoes ayakkabı anlamı da taşıyor. Türkçeye çoğul nasıl çevrildi anlamadım.


ugurcansayan

Shoe = Ayakkabı (tek)

Shoes = Ayakkabı çifti, ayakkabılar, ayakkapları*


Kastamonu374

he , she , it te doesnt olması gerekmiyor mu ? burada ayakkabılar neden doesnt değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.