1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are going to follow the o…

"We are going to follow the orders."

Fordítás:Követni fogjuk az utasításokat.

December 19, 2014

7 hozzászólás


Mamika51

Be fogjuk tartani az utasításokat. Ez miért nem jó?


Abenhakan

ez is jó, valószínűleg azért nem fogadtuk el, mert a szó szerinti fordítás is abszolút magyaros


malackutya

Egy betu elutest nem szokott buntetni a duo. Most megis igy jartam (a follow egy o-ja helyett egy a.)


KrauszMrta

"Mi az előírásokat fogjuk követni." volt az én fordításom. Kérdésem, az Okosoktól, miért nem elfogadható?!


malackutya

talán, mert az egy másik szó, másik jelentéssel /regulation


KrauszMrta

Köszönöm, kedves "malackutya", így már teljesen világos!


FeketeZsol7

Követni fogjuk a parancsot miért nem jó??

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.