Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir rapor yazar."

Çeviri:He writes a report.

3 yıl önce

13 Yorum


gizemg1

It nasıl rapor yazıyor allasen

3 yıl önce

HediyeTasar

Bir bilgisayar ya da yazıcı yerine kullanılabilir

3 yıl önce

omjio

Evet kesinlikle katiliyorum...

2 yıl önce

mahirato
mahirato

Hayvanlarda bazen he she diye bahsedilebiliyor olur yani

3 yıl önce

yorfunsava

Aynı tepkiyi verdim :D

11 ay önce

yagmur134

Report writer olmaz mi ki

3 yıl önce

strawberyup

Write e si düşer ies olur diye biliyorum ne kaçırdım; )

3 yıl önce

strawberyup

Pardon kacani yakaladim has in s i mis;)

3 yıl önce

strawberyup

Yazili düşündüm; )

3 yıl önce

nazalbay

It cinsiyeti belli olmayan durumda da kullaniliyor

2 yıl önce

ripper224550

biz günlük haytımızda böyle bir cümle kullanmayız ama

1 yıl önce

iitenbilen

"He is write a report" neden olmuyor?

1 yıl önce

Crystal.man

Allahsız kitapsız Hiçbirşey kendi kendine olmaz. Writes derken insan gelir aklına yazıcı için print kullanılır It prints a report

8 ay önce