Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Two cats and five fish"

Μετάφραση:Δυο γάτες και πέντε ψάρια

πριν από 3 χρόνια

4 σχόλια


Boa14

The answer is ''five fishes'' no ''five fish''

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ο πληθυντικός του "fish" είναι εξίσου "fish" όταν αναφέρεται σε αριθμό ψαριών.

Εχω 3 ψάρια = I have 3 fish.

Η πληθυντική μορφή "fishes" είναι εξειδικευμένη και χρησιμοποιείται όταν αναφέρεται σε διαφορετικά είδη ψαριών.

The fishes of the sea and the fishes of the lake = Τα ψάρια της θάλασσας και τα ψάρια της λίμνης (τα διαφορετικά είδη ψαριών της θάλασσας και της λίμνης)

πριν από 3 χρόνια

elena218812

Thank you for the explaine

πριν από 1 χρόνο

kpanagakou

The answer is ''five fishes'' no ''five fish''

πριν από 2 μήνες