1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Two cats and five fish"

"Two cats and five fish"

Μετάφραση:Δυο γάτες και πέντε ψάρια

December 19, 2014

2 σχόλια


Boa14

The answer is ''five fishes'' no ''five fish''


ssurprize

Ο πληθυντικός του "fish" είναι εξίσου "fish" όταν αναφέρεται σε αριθμό ψαριών.

Εχω 3 ψάρια = I have 3 fish.

Η πληθυντική μορφή "fishes" είναι εξειδικευμένη και χρησιμοποιείται όταν αναφέρεται σε διαφορετικά είδη ψαριών.

The fishes of the sea and the fishes of the lake = Τα ψάρια της θάλασσας και τα ψάρια της λίμνης (τα διαφορετικά είδη ψαριών της θάλασσας και της λίμνης)

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.