"Men have wives."

Traducere:Bărbaţii au soţii.

December 19, 2014

29 de comentarii
Această discuție este blocată.


AndreeaOlah.

Greeeeeșit , la limba engleză am învățat că acele cuvinte care se termină cu fe la forma de plural vor fi cu +ves (knife=knives,wife=wives


Lenuta682035

Bărbații au soții


UnguruBulan

"Oamenii au neveste" Nevestele nu sunt tot oameni?


Bobielizam

Bebelașii, copii, fetițele, băiețeii, tinerii, adulții etc etc. Toți sunt oameni!! Asta-i logic. Acolo scria că!:: BĂRBAȚI AU SOȚII !!


HoriaManase

Nu e oamenii . Men = barbati. La plural


EmiliaAlex19

De ce nu este ,, the men have wives"? ,,Men have wives" nu s-ar traduce : barbati au sotii? Imi poate explica cineva va rog?


MihaelaDra2015

Corect ar fi ca la aceasta aplicatie sa scrie cand si de ce se scriu anumite cuvinte in alte contexte altfel...


MzMaXaM

la mine e totul bine


MariAlina16456

Este ,, bărbații au soții,, ::))


Lenuta682035

Nu e clar cu bărbații au sotii am răspuns corect


IlieGiurca

Nu ajung la voi semnele de punctuație? Eu le pun...cred că le mănâncă cineva pe drum...Succes încontinuare, vă pup .


iasmitopy

wives este corect pentru ca substantivele cu terminatiile -f -ef se transforma la plural in -ves ... asta e regula...


Valentina618877

Am fost atenta la diacritice, de ce mai sunt atenționată?


maryws85

Așa mi s-a întâmplat si mie


Denisa1900

Am spus corect și îmi spune :"Fii atent la accente!"


liana31357

Ce este în neregulă până revin cu accentele??este a doua oară când atenționează degeaba


liana31357

Mă deranjează observațiile fără motiv și închid


IonutIonut227978

Eu cred că au și accentele.


ReluRelu1

Ce am greșit, am pus toate diacriticele..????


aurelia313537

Din pacate pe tastatura mea nu exista diacritice. Am folosit diacriticile pe care le-ati pus la dispozitie. La inceput mi-a fost mai greu,dar pe parcurs am devenit atenta sa le folosesc. Din pacate nu intotdeauna se observa ca le-am flosit si mi se atrage atentia chiar daca le-am folosit. Nu stiu ce as putea sa fac sa indrept acest lucru. Ma simt nedreptatita.


AugustinCJilcu

"Barbații au neveste" e bine dar cu Fii atent la diacritice. Bărbații subliniat. De ce, nu înțeleg?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.