"We sleep."

Vertaling:Wij slapen.

3 jaar gelden

6 opmerkingen


YOENICORN

she he it= shit een afkorting van onze juf geleert hahaha

2 jaar gelden

547129mb

Waarom is het "we sleep" en niet "we sleeps" want het is toch meervoud??

3 jaar gelden

httpqaz

Het is: I sleep You sleep He/she/it sleeps They sleep We sleep

3 jaar gelden

KR_Scarface

alleen bij he she it gebruik je meervoud in engels

3 jaar gelden

loreGysbre

Het is alleen meervoid bij HE SCH en IT dat moet je GOED onthouden

2 jaar gelden

KyaravanVl

Dat klopt niet

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.