"I present the dog."

Fordítás:Bemutatom a kutyát.

December 19, 2014

15 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


dr.Bozsoki

Nem lehet hogy megmutatom a kutyát? Ezt a magyar jobban elfogadja. Persze egy szövegkörnyezet segítene.


StTnde

Pl. a vadászkutya bemutatón hosszú percekig mutatják be a kutyákat.


Abenhakan

Ez nagyon jó példa!


arterv2

miért bemutatom ,miért nem ajándékozom?


Abenhakan

A "present" valóban jelent ajándékot is, de igei formában, tehát "ajándékozni", azt nem.


Malac10039

Igaz, mert tényleg több jelentése is van. Én ezért nem értettem először.


sikobela

Szerintem bemutatni csak embert lehet. A kutyámat megmutatom.


Lillus67

Nekem a present re azt írja hogy ajándék és nem azt hogy bemutat


Harga

Ez egy szabályos angol kijelentő mondat, tehát a szórend alany, állítmány tárgy. Ezért kell a második szó helyére igét keresni a lehetséges jelentésekből.


narancs12

Magyarul ez egy szamárság


GyulaFehr3

Ismertetem a kutyát?


[törölt felhasználó]

    Nem tudtam h mi az a present hát megnyomtam. Ott volt, hogy ismertet. Azt irtam, hogy ismertetem a kutyát. És nem fogadta el. Miért?


ValaKi68616

    Bemutatom az ebet - nem jó. Kéretik felvenni az eb kifejezést a szótárba!


NorbertKis379151

    Az előbb a bemutatni volt a helyes

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.