A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I present the dog."

Fordítás:Bemutatom a kutyát.

3 éve

11 hozzászólás


arterv2

miért bemutatom ,miért nem ajándékozom?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "present" valóban jelent ajándékot is, de igei formában, tehát "ajándékozni", azt nem.

3 éve

Malac10039

Igaz, mert tényleg több jelentése is van. Én ezért nem értettem először.

4 hónapja

dr.Bozsoki

Nem lehet hogy megmutatom a kutyát? Ezt a magyar jobban elfogadja. Persze egy szövegkörnyezet segítene.

2 éve

StTnde
StTnde

Pl. a vadászkutya bemutatón hosszú percekig mutatják be a kutyákat.

2 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ez nagyon jó példa!

2 éve

Marestli

Szerintem is!

2 éve

GyulaFehr3

Ismertetem a kutyát?

1 éve

Janka03

Nem tudtam h mi az a present hát megnyomtam. Ott volt, hogy ismertet. Azt irtam, hogy ismertetem a kutyát. És nem fogadta el. Miért?

1 éve

sikobela
sikobela

Szerintem bemutatni csak embert lehet. A kutyámat megmutatom.

8 hónapja

ValaKi68616

Bemutatom az ebet - nem jó. Kéretik felvenni az eb kifejezést a szótárba!

5 hónapja