"Hisprevioushousewasbig."

Çeviri:Onun önceki evi büyüktü.

3 yıl önce

6 Yorum


erdem.gelegen

Bu kelime bazen önceki bazen daha önce bazende sadece önce anlamında kullanılmış. Farkı nasıl anlayıp ayırt edebiliriz.

3 yıl önce

Rampipi

Was niye sonda kullanılmış?

2 yıl önce

sreyya561515

Sonda değil yine özneden sonra kullanılmış "Onun önceki evi" uzun bir özne olduğu için "was" sonda kullanılmış gibi gelmiş size

2 yıl önce

semra457107

Daha buyuk?

1 yıl önce

DenizEnli

"Onu eski evi büyüktü" yü kabul etmedi. Türkçede "önceki ev" denmez "eski ev" denir.

7 ay önce

Nerminifti

Evet bu nedenle hatali olduğu sisteme yazılmalı

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.