Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He stayed two days without food."

Çeviri:O, iki gün yemeksiz kaldı.

0
3 yıl önce

11 Yorum


ErsinDogan

"O iki gün yemek yemeden durdu" neden kabul edilmiyor. Burda kullanilan durmak fiili ingilizcedeki stop'a denk gelen anlam degil tabiki. Stay'in kalmak anlamina geldigi asikardir ancak tercumede anlamsiz oluyor. Cunku cumlede asil nlatilmak istenen kisinin iki gun yemeden dayanabilmesidir. Kalmak fiilinin Turkce'de hic bu anlamda kullanildigina sahit olmadim

9
Cevap ver3 yıl önce

asdzxvasd

hayır cümlede asıl anlatılmak istenen adamın 2 gün boyunca yiyecek yemek bulamamasıdır, iki gün yemek yememeye dayanması değil.

1
Cevap ver3 yıl önce

Tayfun520619

Onemli yemek olmasan durmasıdır

0
Cevap ver8 ay önce

VolkanKozi

peki stayed yerine stood olmalı değil mi?

0
Cevap ver5 ay önce

emreyildir8

Olmaz oyle sey

0
Cevap ver3 yıl önce

HalitUZUN

O iki gün aç kaldı neden olmaz ki: (

2
Cevap ver3 yıl önce

meryem104890

Aynen yazdım kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce

MCosan
MCosan

Yemek yemeden ile yemeksiz kalmak farklı. Yemeksiz kalmak yiyecek bulamamak fakat yemek yemeden kalmanın bir sebebi olmalı. Belki bir grevde veya kilo vermek istiyor.

2
Cevap ver3 yıl önce

killem.all

Yemek yemeden de kabul edilmeliydi

1
Cevap ver3 yıl önce

Eylem237389

"O iki gün boyunca yemeksiz kaldı " neden olmuyor ?

1
Cevap ver1 yıl önce

jsksmw

Otomatik düzeltme yüzünden yemek siz yazdım o yüzden kabul edilmedi 'siz' kelimesini başka bir şey olarak mı anladı bilinmez. Ama yinede bunu yazım yanlışı olarak kabul edilmeliydi

1
Cevap ver7 ay önce