"Hestayedtwodayswithoutfood."

Çeviri:O, iki gün yemeksiz kaldı.

3 yıl önce

25 Yorum


ErsinDogan

"O iki gün yemek yemeden durdu" neden kabul edilmiyor. Burda kullanilan durmak fiili ingilizcedeki stop'a denk gelen anlam degil tabiki. Stay'in kalmak anlamina geldigi asikardir ancak tercumede anlamsiz oluyor. Cunku cumlede asil nlatilmak istenen kisinin iki gun yemeden dayanabilmesidir. Kalmak fiilinin Turkce'de hic bu anlamda kullanildigina sahit olmadim

3 yıl önce

asdzxvasd

hayır cümlede asıl anlatılmak istenen adamın 2 gün boyunca yiyecek yemek bulamamasıdır, iki gün yemek yememeye dayanması değil.

3 yıl önce

Tayfun520619

Onemli yemek olmasan durmasıdır

1 yıl önce

VolkanKozi

peki stayed yerine stood olmalı değil mi?

9 ay önce

emreyildir8

Olmaz oyle sey

3 yıl önce

evren78

"Yazık adamcagiza aç susuz kaldı" dersem bir örnek olur mu?

3 yıl önce

HalitUZUN

O iki gün aç kaldı neden olmaz ki: (

3 yıl önce

meryem104890

Aynen yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

MCosan
MCosan

Yemek yemeden ile yemeksiz kalmak farklı. Yemeksiz kalmak yiyecek bulamamak fakat yemek yemeden kalmanın bir sebebi olmalı. Belki bir grevde veya kilo vermek istiyor.

3 yıl önce

killem.all

Yemek yemeden de kabul edilmeliydi

3 yıl önce

Eylem237389

"O iki gün boyunca yemeksiz kaldı " neden olmuyor ?

1 yıl önce

jsksmw

Otomatik düzeltme yüzünden yemek siz yazdım o yüzden kabul edilmedi 'siz' kelimesini başka bir şey olarak mı anladı bilinmez. Ama yinede bunu yazım yanlışı olarak kabul edilmeliydi

11 ay önce

sedat562319

"O yiyecek olmaksizin iki gun kaldi " yi kabul etmedi

3 yıl önce

CanYula

"O iki gundur yiyeceksiz kaldi" neden kabul edilmiyor

2 yıl önce

bacio_
bacio_

'...without eating.' Olur mu?

1 yıl önce

MehmetKara221289

Yemeksiz iki gun bekledi neden kabul edilmedi

1 yıl önce

elif158902

yemeksiz nasıl oldu yemek ile olması gerekmiyormuydu

1 yıl önce

merihulus

He stayed without food two days. şeklinde yazabilir miyiz?

3 yıl önce

osenturk

Ben oyle yazdim kabul gormedi

2 yıl önce

elif_plt

Iki gundur yemeksiz kaldi neden olmaz

3 yıl önce

aycan491008

"O iki gun yemeksiz durdu" da olmaliydi bence

3 yıl önce

DemirUmut3

Two yu to die okuor ya

2 yıl önce

MorukYasin

o iki gün yemeksiz bekledi olmalı bence.

2 yıl önce

elif158902

.

1 yıl önce

hazarcan1

2 gun yemeksiz dayandi da olmalo

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.