"Did you hear the noise?"

Çeviri:Sen gürültüyü duydun mu?

3 yıl önce

11 Yorum


fige1

işitmek ve duymak aynı şey değil mi

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Bende bu sorundan cevap istiyorum.

3 yıl önce

SeyfiIssoy

Gürültü duydun mu olmuyor mu şimdi .. iyi bilen bana açıklayabilir mi

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Onun cevirisi, "Did you hear a noise?"dir. "The" kullanmamiz hangi gurultuden bahsediyorsak o gurultuyu bildigimizi belirtir. Herhangi bir gurultu degil yani, belli bir gurultu.

2 yıl önce

bayarslan

sesi duydunmu

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Noise = gürültü / ses = voice . sizin cumleniz "Did you hear the voice?" olurdu.

2 yıl önce

Fahrizdemi

Duymak ve işitmek eş anlamlı değil midir?

2 yıl önce

hafize132086

Gormek ve bakmak gibi farkli.Ancak biz.Turkce anlatimda bu durumda isittin mi de deriz.

2 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Gürültü, ses aynı şey insanları yanlış yönlendirmeyin. Sesi duydun mu? Kabul edilmiyorsa programa eklenmeli. Bazen alternatifler eklenmediğinden kabul etmeyebiliyor.

1 yıl önce

nooman5

"gürültüyü işittin mi?" nasıl ve neden yanlıştır, örneklerle açıklayınız?

1 yıl önce

nedim23768

Gürültüyü işittin mi? kabul etmiyor.

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.