A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Miért mutatja azt?"

Fordítás:Why does he show that?

3 éve

6 hozzászólás


zsuzsmanka

"Why do you show it" nekem ezt írta ki helyes válasznak. Miért? Valaki tudja?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ez is jó, itt a "you" jelentése "Ön"..

3 éve

zsuzsmanka

Nem értem miért, de elfogadom. Köszi

3 éve

Levente.Farkas

Miért mutatja azt? Két módon értelmezhető. Az egyik esetben azt szeretnéd mondani hogy Ő mutatja, akkor "why does he show that". A másik esetben ÖN mutatja, "why do you show that." Mind a két szituáció előfordulhat, gondolom ezért fogadják el. Vannak olyan mondatok amik önmagukban nem alkalmasak hogy ezt egyértelműen eldöntsük mert itt csak 1-1 mondatot fordítunk. Egy párbeszédben már más a helyzet. Persze itt is lehetne konkretizálni ha zárójelben odakerülne a személyes névmás. Mivel azonban nincs ezért mind a kettőt el kell fogadnia.

3 éve

boy001
boy001

Miert kell kétszer bele tenni az "it"

3 éve

N.Szel_Mari

Why are you showing it? — Ez is elfogadta; csak mondom …

2 éve