1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The clock has stopped."

"The clock has stopped."

Fordítás:Az óra megállt.

December 21, 2014

11 hozzászólás


katalinkallos

start hallatszik és nem stopped többszöri hallgatás után is


Tacsika

A kiejtése "sztápd" hasonlithat neked a "sztárt"-hoz. Hallgasd és szokd meg!


johalasz46

Ez már csak szerecsenmosdatás...Elnagyolt kiejtés, mi nehezen szokjuk meg...- 2020.03.


outsider1015

Néhány feladattal ezelőtt Clock stopped volt Az óra megállt fordítása.


Abenhakan

Mindenképpen "The clock stopped" lehetett. Voltaképpen mind a két megoldás helyes, present perfect-et (The clock has stopped) akkor használunk, ha az eset a jelenre kihatással volt, pl. elkéstünk, mert az óra megállt.


outsider1015

Egyetértek. Köszönöm


BenicioMeh

"az óra leállt" ez miért nem jó?


el_gatto

Ugyanez lenne a kérdésem. Jelentettem is.


katalinkallos

Start hallatszik, nem stopped


KlaudiaKec1

Az miert nem jo hogy az ''az óra leállt.''

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.