A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The clock has stopped."

Fordítás:Az óra megállt.

3 éve

13 hozzászólás


kogu4
kogu4

Pr.: It was a name that I had never heard before. Egy olyan név volt, amit még soha nem hallottam azelőtt.

6 hónapja

outsider1015

Néhány feladattal ezelőtt Clock stopped volt Az óra megállt fordítása.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Mindenképpen "The clock stopped" lehetett. Voltaképpen mind a két megoldás helyes, present perfect-et (The clock has stopped) akkor használunk, ha az eset a jelenre kihatással volt, pl. elkéstünk, mert az óra megállt.

3 éve

outsider1015

Egyetértek. Köszönöm

3 éve

BenicioMeh

"az óra leállt" ez miért nem jó?

3 éve

el_gatto

Ugyanez lenne a kérdésem. Jelentettem is.

2 éve

katalinkallos

start hallatszik és nem stopped többszöri hallgatás után is

3 éve

Tacsika
Tacsika

A kiejtése "sztápd" hasonlithat neked a "sztárt"-hoz. Hallgasd és szokd meg!

2 éve

BenicioMeh

ja, igaz

2 éve

katalinkallos

Start hallatszik, nem stopped

2 éve

KlaudiaKec1

Az miert nem jo hogy az ''az óra leállt.''

1 éve

IlonaBencz1

pont azt irtam a mit kért, de nem fogadja el !

1 éve

IstvnTth573434

Nos jomagam is igy fordítottam,mégis vörösbe szinezte.Vajh mi lehet a hiba? Érdekelne!

11 hónapja

Kapcsolódó fórumok