1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "În zilele de marţi eu mănânc…

"În zilele de marţi eu mănânc brânză."

Traducere:On Tuesdays I eat cheese.

December 21, 2014

21 de comentarii


cristiandin

I wrote "I eat cheese on Tuesdays." Why wasn't my solution correct? Can't I start with the subject and finish with the definite time adverbial? Word Order in statements, right? I guess your software needs to be improved. Respectfully yours.


Dumitru140106

Răspunsul meu a fost corect


miha81

I wrote "I eat cheese on Tuesdays" I consider that my answer is correct.


IonescuVio1

Am scris corect,dar mi s-a considerat gresit.De ce?


laura314872

Singur învățate Duolingo


GetaDudau

Eu nu am greșit cu nimic această propoziție, de ce se vede contrariul?


GetaDudau

Răspunsul meu a fost corect


GetaDudau

Cu ce am greșit?


GetaDudau

De ce mă demotiveaza?


GetaDudau

Eu am scris corect,!


vmoldovan37

Raspunsul era corect


Andrada2313

Eu am scris corect


elenar39

am scris corect


reanu

In the days of nu se poate traduce ca in zilele de...?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.