1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has taken us to the zoo."

"He has taken us to the zoo."

Çeviri:O bizi hayvanat bahçesine götürdü.

December 21, 2014

6 Yorum


Selcen_Ozturk

take to somewhere: bi yere götürmek

take from somewhere: bir yerden almak


c_yumak

O hayvanat bahçesine bizi götürdü de seceneklerden biri olamaz miydi


sefer175524

O hayvanat bahçesine bizi götürdü ile O bizi hayvanat Bahçesine götürdü arasında be fark var da kabul edilmedi


aziz157749

Taken almak demek


ErolSaka

Bence getirdi olmalı çünkü perfect kullanılmış. Yani etkisi hala görülüyor, bunu söyleyen kişi bunu söylerken hayvanat bahçesinde.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.