Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Do you have professional experience?"

Çeviri:Sizin profesyonel tecrübeniz var mı?

3 yıl önce

18 Yorum


GnalAtilla

mesleki deneyimin var mı? olmalı. Türkçede kimse profesyonel deneyim demez.

3 yıl önce

msg27

bir harflik yazim yanlisini kabul etmeliydi

3 yıl önce

ayhangorur

"Sizin mesleki tecrübeniz var mı?" çevirisi de doğrudur.

3 yıl önce

rginkaya

"Profesyonel olarak tecruben var mi"da kabul edilmeli

3 yıl önce

Yasobu

aynen

3 yıl önce

ilhan.

Uzman diyorum kabul etmiyor , bu ne yabanci hayranligi boyle baykus

3 yıl önce

selmaneee

uzman için expert demeliydi

2 yıl önce

GOKTURK552

Türkçe "uzman"dır.

1 hafta önce

Sena101
Sena101

Cok sacma bir cumle turkcede kullanilmadigi icin tam cevrilmiyor turkcede soyleneni yanlis kabul ediyor.

2 yıl önce

sosyopatkapital

bu cümle ile ''have you got professional experince?'' cümlesi aynı anlamış taşır di mi?

2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Profosyonel kabul etmedi

2 yıl önce

KenanKARAG1

profesyonel yerine mesleki yi kullanmalısınız.

2 yıl önce

selmaneee

"sen profesyonel deneyimli misin" kabul etmedi?

2 yıl önce

fevzi892693

Senin bu işte tecrüben varmı? - veya sen profesyonel misin? olması lazım , profesyonel zaten tecrübeli demektir.

1 yıl önce

Gke_Demirc

Senin profesyonel deneyimin var mı dedim kabul etmedi.

1 yıl önce

alperenguldu

Isinde tecrubeli misin

1 yıl önce

Emre60534

Profesyonel tecrübelimisin yazıdım

1 yıl önce

KenanKARAG1

türkçede profesyonel kelimesinin tam karşılığı mesleki dir.

3 yıl önce