A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem őt."

Fordítás:Not her.

3 éve

11 hozzászólás


MtGregorcs

Mitől függ hogy him et vagy her t irok mert nem fogadta el a her t

3 éve

erdos.gota

a "Not her"-t és a "Not him"-et is el kell fogadnia.

3 éve

kaizermate

Az egyik női a másik férfi nem. Azon belül nem tudom;-)

2 éve

BarthaBalz2

A him a fiú, a her a lányra vonatkozik.

10 hónapja

rosielovecat

Mindkettőnek jónak kellene lennie, mert annyi a különbség hogy a him az nőre utal, a her az férfira

6 hónapja

krisztazsofia

Nem mindegy,nem kérte, hogy fiú-e vagy lány mindketőtt el kellene fogadnia!!!

2 éve

Barthaanet

Ugy utalom pedig jol irtam csak forditva

1 éve

Zsombi917722

Rosszul írtam

1 éve

peter81287

Egy mini keppel utalhatna hogy ferfi vagy nore gondol. Mivel az egyik jo neki csak. Egy minimalis telepatia kell kozted es a gep kozott

1 éve

-Redemptio

Not him és her - t egybe irtam de nem fogadta el, pedig jó mindkét opció!!!

10 hónapja

HegyiTeve

Miból tudjam hogy férfire vagy nőre utal? Az angoltanárom szerint a férfit helyezi előre az angol.

9 hónapja