"Já jí k tomu nabízím sůl."

Překlad:I offer her salt with that.

December 21, 2014

14 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JiriKudrna

Proc nemuze byt ,,for that


Honza580021

Proč nejde I offer her salt to that? Ten překlad with that vyznívá jako s tím, ne k tomu.


marie.filipova

"with that - nabízí se " s tím", ne? A napsáno bylo "k tomu"


zsery1

I offer her salt with this neni spravne?


tatka_
Mod
Plus

"this" znamená "tento, tato, toto" a další podobné. Zde je srozumitelný přehled: https://www.helpforenglish.cz/article/2009091701-this-that-these-those-tabulka


Vtzslavure

a "tomu" snad nepatří mezi překlady slova this?


Jitka709231

Je možné napsat "with it"?


nnikynka

Proč nelze uznat tato odpověď? I am offering their salt with that.


Nemesis_NaR

Protože tvá věta znamená: "Nabízím k tomu jejich sůl"


nnikynka

Ahaaaa... děkuji :)


PeterKovik1

Neučili ste ma, že slovíčko "with" znamená "s"? A teda preklad vašej vety je "S tým ponúkam jej soľ"? Prepko, ja ešte idem z češtiny do slovenčiny, keďže je nás tak málo.


Dagmarkas

Mám to správně


JanKrasa

Proč nemůže být toto? "i offer her salt for that"


AlkoFrajer

Prosím o zruseni teto vety. Je zmatečná a zavadi studenty k nekonečnému koloběhu chýb a ne k tomu aby se něco naučil. Děkuji.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.