1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We do not understand you."

"We do not understand you."

Çeviri:Biz seni anlamıyoruz.

December 21, 2014

5 Yorum


karasuvari41

Seni anlamadık kabul etmedi

December 21, 2014

BAAKSahin

O gecmis zaman olur

March 26, 2015

YusufEmrah

''biz seni anlamayız'' daha mantıklı anlamıyoruz şu an anlamıyoruz gibi

January 2, 2015

EmrullahCanturk

"biz anlamıyoruz seni" kabul etmedi

September 14, 2015

BoranGLSOY

biz seni anlamayız!!!!!!!!

August 3, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.