Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Pisica ei"

Traducere:Her cat

acum 3 ani

5 comentarii


Iacob_Anca26

Fantomizah te rog raspunde-mi la urm intrebare: De ce nu merge cat her?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pt ca in engleza toate adjectivele (deci inclusiv cele posesive) se pun mereu inainte de substantiv.

acum 3 ani

Iacob_Anca26

Mersi mult!

acum 3 ani

tefanNicol2

De ce răspunzi tu l toți

cu 8 luni în urmă

tefanNicol2

???

cu 8 luni în urmă