1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "On studuje ve dne v noci."

"On studuje ve dne v noci."

Překlad:He studies day and night.

December 21, 2014

15 komentářů


fromilid

Je to pravda minule mi to hodilo chybu na day and night a teď zase obráceně


AtelierPro

Night and day je přeci dobry překlad.v jinem príkladu (on pracuje ve dne v noci) jste to tak vyzadovali!


PavelKuvar

Přeložil jsem to jako he studies at day and night. Proč je at špatně?


fera.ferda

he studies nonstop


nnikynka

Proč nejde věta "He study day and night."


kacenka9

Protoze ON je 3. osoba jednotneho cisla a to ma, jako jedine, zmenu u sloves a je tam 's' na konci. To vsak nekdy meni koncovku, specialne, kdyz je to 'y', tak se meni ne na studys ale na studies.

Take I EAT, YOU EAT, ale HE EATS. I STUDY, YOU STUDY, THEY STUDY ale HE STUDIES atd.


nnikynka

Ahaaa... díky :-)


sebast1ans

IMO by měla být uznaná i věta „He studies all day all night“.


kacenka9

Dle meho ne. Day and night je, stejne jako v cestine, svym zpusobem idom. All day all night by pak bylo do cestiny prelozeno spise jako cele dny a cele noci.


39720

No právě - asi idiom, ale nápověda pod zadáním je zavádějící. V ní je pod slovy "ve dne v noci" vazba "night and day". V domnění, že anglicky je vazba přehozená (tedy idiom), použila jsem nápovědu, ale vyhodnotilo mi to jako špatnou odpověď.


Evanouko4

proč nelze : He studies at day and at night?


Radek793652

"Night and day" by mělo být uznáno. Mám to tak zafixované z jiné vaší lekce. Zkusil jsem to dát do google translatoru a ten to také tak přeložil.


KaeiM.Pevn

Velkej face palm! Google translator není moc dobrý nástroj. Ten dávno nepoužívám páč chci umět dobře anglicky.


ZdekaSchoo

https://forum.duolingo.com/comment/7117296 přečtěte si o část druhá Co má možnost být přijaté aneb Golden rule


Honza_U

jak by se přeložilo: studuje den a noc? (tzn. pouze 1 den a jednu noc - s one nebo a před day i night?)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.