"I like the fall."

Překlad:Mám rád podzim.

December 22, 2014

14 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


[deaktivovaný uživatel]

    myslela jsem, že podzim se řekne autumn


Nemesis_NaR

    Autumn je preferováno v britské angličtině, zatímco američané používají obě dvě zcela zaměnitelně podle toho, co jim líp zní.

    Zdroj: http://grammarist.com/usage/autumn-fall/


    [deaktivovaný uživatel]

      děkuji moc za vysvětlení :-)


catnel

      a co překlad: "líbí se mi podzim", ?


Nemesis_NaR

      Proti tomuto překladu nic nemám. Nahlásil(a) jsi-li to pomocí "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296, tak by to mělo být přijato.


TomasMares

      A co treba mam rad vodopad.


kacenka9

      to je 'waterfall'. bez te vody by to nikoho nenapadlo


hanahu65

      Fall znamená : 1. pád, 2. podzim. Neí lépe používat výraz autum ? Zajímalo by mne, jestli by byl uznám překlad: Mám rád pád.


widle

      Duolingo učí primárně americkou angličtinu, která slovo autumn "nezná" (dávám do uvozovek, protože oni tomu slovu rozumět budou, i když ho nepoužívají), proto je v téhle větě slovo fall. Ale slovo autumn je tu přijímané taky, a protože nejsme Američani, klidně si můžeme dovolit mu kvůli jednoznačnosti dávat přednost i v reálu. :)

      "Mám rád pád" je také uznáváno.


Jaromr

      Proc nemuze byt: ja mam rad podzim ??


widle

      "Já mám rád podzim" přijímáme.

      Pokud to není zase problém s tím, jak andoid vyžaduje psát diakritická znaménka, s tím ale bohužel nic neuděláme...


Nemesis_NaR

      To mě skoro až překvapuje, že to není přijato. Každopádně u takto zjevně správných odpovědí stačí používat tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

      Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.