"People will look at you."

Çeviri:İnsanlar sana bakacaklar.

3 yıl önce

9 Yorum


HandanCeyl

Ben at leri Nerede kullanicam hep şaşırıyorum. Bir önceki egzersizde de vardı şaşırdım. Orada hem at hem the vardı

3 yıl önce

HlyaCihangir

to look at=bakmak. Bu fiil böyle kullanılıyor.

1 yıl önce

renci598741

Look at hangi anlamda bakmak, görmek anlamında mı

1 yıl önce

G.onca.

Look at gercek anlamda birseye bakmak, see bir seyi gormek. Bakmak icin look at kullanin gormek icin see.

3 hafta önce

Glahabukel

Insanlar yazdim i kullanmadim die kabul etmedi:)

1 yıl önce

Doukan737337

Toplum sana bakacak olmaz mı

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.