Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"People will look at you."

Çeviri:İnsanlar sana bakacaklar.

3 yıl önce

8 Yorum


HandanCeyl

Ben at leri Nerede kullanicam hep şaşırıyorum. Bir önceki egzersizde de vardı şaşırdım. Orada hem at hem the vardı

2 yıl önce

HlyaCihangir

to look at=bakmak. Bu fiil böyle kullanılıyor.

1 yıl önce

renci598741

Look at hangi anlamda bakmak, görmek anlamında mı

1 yıl önce

Glahabukel

Insanlar yazdim i kullanmadim die kabul etmedi:)

10 ay önce

Doukan737337

Toplum sana bakacak olmaz mı

9 ay önce