1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is in the north-west of t…

"It is in the north-west of the country."

Çeviri:O, ülkenin kuzeybatısındadır.

December 22, 2014

14 Yorum


lodos_tr41

"o ülkenin kuzey batısındadır" yazdım yanlış dedi çok saçma

December 22, 2014

Selcen_Ozturk

mümkün değil, test ettim bu cevap sadece imla uyarısıyla kabul ediliyor. bir hata daha yapmış olmalısınız

December 22, 2014

lodos_tr41

yok başka herhangi bir hata yoktu aynı şekilde yazdım

December 23, 2014

patakute0

Ingilizce olarak cevap vermen gerekiyordu. Testin listining kismi.. cevirisi dogru ama

August 29, 2015

ilker.emek

Ben de aynisini yazdim benimkini de hatali kabul etti

February 19, 2018

muratdemircan

Çünkü ingilizcesini istiyor siz türkçe yazdığınız için kabul etmemiş olabilirmi

September 10, 2015

HilalKse

İmla hatasina takmış olabilir çünkü o ülkenin ve o, ülkenin arasinda fark var

August 3, 2015

ERGTUR

Telfuzu zor gectim

May 1, 2016

Aybars6

Imlaya dikkat etmeme rağmen bana farklı etkinliklerde doğru dedi.

October 30, 2017

AsiyeYagmur

Kabul etmedi

January 16, 2018

AsiyeYagmur

Doğru yazdığım halde

January 16, 2018

aysegulcetiiin

Ayni yazdim kuzeybatiyi ayri yazdim diye kabul edilmiyor haksızlık

February 2, 2019

gkhan850567

Aynen sadece kuzey batisindadir diye ayri yazdigim icin kabul etmedi gelistirilmeli program daha fazla bence

March 10, 2019

AykutAydn13

Virgul koymadigimiz icin hata veriyor. Bence imla hatasi deyip kabul etmeliydi. Gerci virgul koymayinca anlami cok farkli yere gidiyor haklilar bir yerden

March 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.