1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is in the north-west of t…

"It is in the north-west of the country."

Çeviri:O, ülkenin kuzeybatısındadır.

December 22, 2014

15 Yorum


lodos_tr41

"o ülkenin kuzey batısındadır" yazdım yanlış dedi çok saçma


Selcen_Ozturk

mümkün değil, test ettim bu cevap sadece imla uyarısıyla kabul ediliyor. bir hata daha yapmış olmalısınız


lodos_tr41

yok başka herhangi bir hata yoktu aynı şekilde yazdım


patakute0

Ingilizce olarak cevap vermen gerekiyordu. Testin listining kismi.. cevirisi dogru ama


ilker.emek

Ben de aynisini yazdim benimkini de hatali kabul etti


muratdemircan

Çünkü ingilizcesini istiyor siz türkçe yazdığınız için kabul etmemiş olabilirmi


HilalKse

İmla hatasina takmış olabilir çünkü o ülkenin ve o, ülkenin arasinda fark var


ERGTUR

Telfuzu zor gectim


Aybars6

Imlaya dikkat etmeme rağmen bana farklı etkinliklerde doğru dedi.


AsiyeYagmur

Doğru yazdığım halde


aysegulcetiiin

Ayni yazdim kuzeybatiyi ayri yazdim diye kabul edilmiyor haksızlık


gkhan850567

Aynen sadece kuzey batisindadir diye ayri yazdigim icin kabul etmedi gelistirilmeli program daha fazla bence


AykutAydn13

Virgul koymadigimiz icin hata veriyor. Bence imla hatasi deyip kabul etmeliydi. Gerci virgul koymayinca anlami cok farkli yere gidiyor haklilar bir yerden


BerkC34

O ulkenin kuzey batisinda yazdim kabul olmadi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.