1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My uncle's car is smaller."

"My uncle's car is smaller."

Fordítás:A nagybácsim autója kisebb.

December 22, 2014

7 hozzászólás


feca81

A nagybácsikám miért nem jó? Tudtommal a két szó ugyanazt jelenti


Abenhakan

Általában ezt is megjelöltük helyes fordításnak, ezek szerint itt elmulasztottuk.


juditboci

a nagybácsikám szót még mindig nem sikerült javítani...nekem sem fogadta el


mokrai

"a bácsikám autója kissebb" miért nem jó???


vasvariistvan

Minden jobbító szándékú javítás és komment gyarapít bennünket. Még azok is amelyekkel vitatkozunk, vagy vitatkoznánk.Még sosem tapasztaltam a modulátoroktól rossz szándékot.Több türelmet mindannyiunknak./ bocs de már nagyon kikívánkozott/


Hajdusec

Talán a magyar fordítást nem kellene túl szigorúan venni...elütés esetén...mert nem a magyar, hanem az angol a lényeg.


Vivien426635

a nagybácsim vagy nagybátyám az nem ugyanaz?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.