1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are now five members!"

"We are now five members!"

Çeviri:Biz şimdi beş üyeyiz!

December 22, 2014

12 Yorum


.Melih.

burda now neden sona gelmemiş

February 20, 2015

BobbyClarkson

Burada kullanılan "now" ile zaman belirtilmek istenmemiş. Tıpkı, "O da aramıza katıldı. Şimdi (artık) beş kişi olduk." cümlesinde olduğu gibi.

June 3, 2015

OrhanHot

Dediğin şekilde de zaman belirtiyorsun zaten. Artıkta bir zaman ifadesi. Şu ana kadar yoktu artık buzamandan sonra burada diye. Arkadaşımızın sorduğu o.

October 24, 2017

EyllBilgin

Artık 5 üyeyiz cevabı neden kabul edilmedi ?

August 5, 2015

Abdulkadir271899

Artık anymore demek

August 6, 2019

A.R.M.Y._ZEYNO

Ha şimdi var ha şimdi yok ne fark eder???

March 9, 2016

chsdwn

şimdi olmazsa cümle geniş zaman anlamını verir ama şimdi kullanırsan yeni gerçekleşmiş bir şeyden bahsettiğin anlaşılır

May 13, 2016

AliErenPasa

bizşimdi beş kişiyiz neden olmuyor

August 11, 2016

acemipan-izmir

"biz beş üyeyiz şimdi" de doğru kabul edilmeli.

May 26, 2015

GkhanBAYKA2

Now 'un ortada ne işi var, sonda ya da başta olması gerekmez mi,

September 6, 2016

denizydn

Şimdi yazmayinca neden olmuyor? Yapmak mi zorundayiz??

March 31, 2017

Oz_..

Biz artık beş üyeyiz????

October 11, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.