"O başka bir etek isteyecek."

Çeviri:She is going to want another skirt.

3 yıl önce

8 Yorum


cronychucky

He will want an another skirt yanlis mi bu

3 yıl önce

Viforvendetta

"an another" yanlış, "an other" demek zaten.
ve planlı durumlarda "going to" kullanıyoruz.

3 yıl önce

cronychucky

Anlamadim 'an other' mi dogru

3 yıl önce

Viforvendetta

an other = another
an another. diye bişi yok.

3 yıl önce

MustafaYld745709

Want ve ask for ??

3 yıl önce

MuhsinKSE2

"Another" yerine 'else' neden olmuyor?

1 yıl önce

Lale205872

he will ask for another skirt başka seçenek

5 ay önce

YOLDAS235308

she is going to want an another skirt yanlış dedi ama?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.