Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O başka bir etek isteyecek."

Çeviri:She is going to want another skirt.

0
3 yıl önce

7 Yorum


cronychucky

He will want an another skirt yanlis mi bu

2
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

"an another" yanlış, "an other" demek zaten.
ve planlı durumlarda "going to" kullanıyoruz.

8
Cevap ver3 yıl önce

cronychucky

Anlamadim 'an other' mi dogru

1
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

an other = another
an another. diye bişi yok.

8
Cevap ver3 yıl önce

MustafaYld745709

Want ve ask for ??

0
Cevap ver3 yıl önce

MuhsinKSE2

"Another" yerine 'else' neden olmuyor?

0
Cevap ver1 yıl önce

Lale205872

he will ask for another skirt başka seçenek

0
Cevap ver1 ay önce