"She sees him."

Переклад:Вона бачить його.

December 22, 2014

15 коментарів


OlexanderZSky

в чому прікол Sees i See? Не можу зрозуміти


AnnaFromUkraine

-- I, you, we, they - (дієслово) see; work; live; do; have. -- she, he, it - (дієслово + s або +es) sees; works; lives; doES; haS.


fcCd9

Прикол в тому що в Англ. Мові в 3 особі однини до займенників He, she, it до дієсл. додаються закін. s,es.


PIKv19

А як знати коли ставити закінчення "s", а коли "es" ?


deniko
Mod
Plus

es додається, якщо, додавши s, ви ніяк не міняєте вимову, або утворюєте кластер, що майже неможливо вимовити.

Тобто see -> sees - вимова, очевидно, міняється, і вимовити це просто

Але якщо додати -s до kiss, зробивши його kisss - це щось невимовне. Тут додається -es:

I kiss - He kisses

або wash - washs вимовити дуже важко, тому додається -es: I wash, he washes

Це логіка, а фактичне правило: es додається після -o, -ch, -sh, -s

I do - he does

I attach - he attaches

I wash - he washes

I kiss - he kisses


ninylka1

Чому баче неправильно?


margo30262

Правильно баче -це суржик а він приймає тільки укр. Мову


Natali-17

Я гадаю що правильно - бачить


0qTJ9

Добре чути them, a переклад him


Oksana889983

Баче і бачить - це одне і теж !!!


VictoriaBe53722

Чому коли программа зробила пилку і я натискаю сповісти про помилку і сердечко не повертає❤

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.