Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She sees him."

Переклад:Вона бачить його.

3 роки тому

29 коментарів


OlexanderZSky

в чому прікол Sees i See? Не можу зрозуміти

3 роки тому

AnnaFromUkraine

-- I, you, we, they - (дієслово) see; work; live; do; have. -- she, he, it - (дієслово + s або +es) sees; works; lives; doES; haS.

3 роки тому

kseniya316

не суржик!

2 роки тому

ninylka1

Чому баче неправильно?

1 рік тому

YurijVedmid

Вона його баче. Який це суржик? https://uk.worldwidedictionary.org/%D1%80%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%8F

1 рік тому

margo30262

Правильно баче -це суржик а він приймає тільки укр. Мову

2 роки тому

Natali-17

Я гадаю що правильно - бачить

1 рік тому

Pasichnyk

тупо

2 роки тому

vitaliy201

Вона баче його. Де тут помилка!?

2 роки тому

SashkoSopotyak

В слові БАЧЕ

1 рік тому

LanaSvit

я завжди чую не him а them

3 роки тому

Constantinum

Там де можливо, при незрозумілому вимовлені прослуховуйте уповільнений варіант.

Якщо ж в ясно чуєте, що вимовляння неправильне - тисніть "повідомити про проблему" -> "Аудіо не звучить правильно". Так модераторам значно легше відслідковувати зауваження.

З найліпшими побажаннями.

3 роки тому

AnnaFromUkraine

Дійсно, що звучить "зем" ))

3 роки тому

SashkoSopotyak

Краще прослуховувати кілька раз

1 рік тому

olesyalevchun

будь ласка перепишіть усі аудіо-"хем" "свем" "бокс" я-не можу визначитись і пишу з помилкою!!!!

3 роки тому

SashkoSopotyak

а чому інші чують

1 рік тому

Point_ttt

"Вона баче його."

3 роки тому

Yulia6996

чому sees&

2 роки тому

SashkoSopotyak

sees тому що тут є 3 однина she he а коли 3 однина ми добавляємо S

1 рік тому

kaputik

Вона дивиться на нього- неправильний переклад??????

3 роки тому

Nordry
Nordry

Любить у нас народ, не розібравшись, мінусувати правильні відповіді. Все правильно Kristin_v написала. Дивитися на когось - (to) look at (smth.)

2 місяці тому

Kristin_v

дивитись на - to look at Вона дивиться на нього - She looks at him

3 роки тому

switchua

"Вона баче його" хіба не можна застосовувати такий варіант?

3 роки тому

Katia_UA

"баче" - це суржик

3 роки тому

basmur
basmur

Не суржик, а степовий говір української мови!

1 рік тому

572e

але говір це не літературна укр мова, тому вважається за помилку

7 місяців тому

basmur
basmur

Звісно, тому до розробників зауважень не маю. Утім маю до тих, що пишуть словники.

Візьміть когось із класиків, і побачите там: «баче», «робе», «ходе»…«бере» (а не «береть»), «має» [майе] (а не «маєть») тощо. Як бачите, такі дієслова вписуються в загальну концепцію дієслів літературної мови.

2 місяці тому

kseniya316

ні не суржик

2 роки тому

SashkoSopotyak

Ні

1 рік тому