Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She sees him."

Переклад:Вона бачить його.

3 роки тому

7 коментарів


OlexanderZSky

в чому прікол Sees i See? Не можу зрозуміти

3 роки тому

AnnaFromUkraine

-- I, you, we, they - (дієслово) see; work; live; do; have. -- she, he, it - (дієслово + s або +es) sees; works; lives; doES; haS.

3 роки тому

kseniya316

не суржик!

2 роки тому

ninylka1

Чому баче неправильно?

1 рік тому

YurijVedmid

Вона його баче. Який це суржик? https://uk.worldwidedictionary.org/%D1%80%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%8F

1 рік тому

margo30262

Правильно баче -це суржик а він приймає тільки укр. Мову

2 роки тому

Natali-17

Я гадаю що правильно - бачить

1 рік тому