"She sees him."

Переклад:Вона бачить його.

December 22, 2014

12 коментарів


OlexanderZSky

в чому прікол Sees i See? Не можу зрозуміти


AnnaFromUkraine

-- I, you, we, they - (дієслово) see; work; live; do; have. -- she, he, it - (дієслово + s або +es) sees; works; lives; doES; haS.


fcCd9

Прикол в тому що в Англ. Мові в 3 особі однини до займенників He, she, it до дієсл. додаються закін. s,es.


PIKv19

А як знати коли ставити закінчення "s", а коли "es" ?


kseniya316

не суржик!


ninylka1

Чому баче неправильно?


margo30262

Правильно баче -це суржик а він приймає тільки укр. Мову


Natali-17

Я гадаю що правильно - бачить


ValeriaDnes777

Чому всьо про їжу


[заблокований користувач]

    Бо вона - тарантул


3Iai6

    Тому що це сектор "food" .

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.