"I know."

Tłumaczenie:Ja wiem.

December 22, 2014

16 komentarzy


Somcia

"i know" owszem to znaczy "wiem", ale rowniez "znam", po prostu w niektorych zdaniach zmienia znaczenie. Np. I know something about them - Wiem coś o nich.

I know them - Znam ich

April 12, 2015

BrooOo1

Podane jest ze I know -Wiem i I know- Znam . Mogli by dać jedno znaczenie bo nie którym może się to mieszać

January 6, 2015

Nicofisi

Duolingo akceptuje obie, więc tu nie ma problemu, gdybyśmy przyjęli Twój sposób nauki tylko jednego znaczenia to daleko byśmy nie zaszli, mam nadzieję że już do tego doszedłeś :)

September 7, 2015

Bolko1

W pełni popieram, i przesyłam Lingota.

August 10, 2016

theninjawm

I know - Ja wiem

April 11, 2017

iwona555936

Know-wiem

June 10, 2017

BananasziA

I know oznacza "wiem" lol

September 20, 2017

Stawarz18

Słysze ''I no''

December 31, 2014

Myszka2014

Słyszysz tak ponieważ w know k jest nieme podobnie jak w knife(nóż)

January 7, 2015

Stawarz18

aha

January 8, 2015

Lucy702334

I know znaczy "znam" ale tez "wiem" i moze sie to mylic

February 26, 2017

Asia391755

Zapraszam do mojego klubu WQX3M

March 2, 2017

ucja901487

Lol

January 4, 2018

kikiman3

Xddddddddddd

February 11, 2018

Ula566526

Dlaczego zaczeliście gadać o filmie

January 20, 2019

Ula566526

Kto lubi Harrego Potera chodzi mi o tan film

January 20, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.