Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I know."

Tłumaczenie:Ja wiem.

3 lata temu

15 komentarzy


Somcia

"i know" owszem to znaczy "wiem", ale rowniez "znam", po prostu w niektorych zdaniach zmienia znaczenie. Np. I know something about them - Wiem coś o nich.

I know them - Znam ich

3 lata temu

BrooOo1

Podane jest ze I know -Wiem i I know- Znam . Mogli by dać jedno znaczenie bo nie którym może się to mieszać

3 lata temu

Nicofisi
Nicofisi

Duolingo akceptuje obie, więc tu nie ma problemu, gdybyśmy przyjęli Twój sposób nauki tylko jednego znaczenia to daleko byśmy nie zaszli, mam nadzieję że już do tego doszedłeś :)

2 lata temu

Bolko1
Bolko1

W pełni popieram, i przesyłam Lingota.

2 lata temu

-ongiloud-

"i know, you know"- WSZYSCY TO WIEDZĄ!!!

1 rok temu

theninjawm

I know - Ja wiem

1 rok temu

iwona555936

Know-wiem

1 rok temu

BananasziA

I know oznacza "wiem" lol

10 miesięcy temu

Stawarz18

Słysze ''I no''

3 lata temu

Myszka2014

Słyszysz tak ponieważ w know k jest nieme podobnie jak w knife(nóż)

3 lata temu

Stawarz18

aha

3 lata temu

Lucy702334

I know znaczy "znam" ale tez "wiem" i moze sie to mylic

1 rok temu

Asia391755

Zapraszam do mojego klubu WQX3M

1 rok temu

ucja901487

Lol

7 miesięcy temu

kikiman3

Xddddddddddd

6 miesięcy temu