Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ce surpriză să mă întâlnesc cu tine aici!"

Traducere:What a surprise running into you here!

acum 3 ani

5 comentarii


cornelzavada

run??? de cand e intalni! to run= a intalni????? oare pierdem timpul?? se pare ca to meet = a intalni !

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu a spus nimeni că ”to run” înseamnă ”a întâlni”, ci ”to run into” înseamnă asta, exact cum e afișat la indicii.

acum 3 ani

cornelzavada

E expresie ! Multumesc mult!

acum 3 ani

liliana654327

Scuze, eu invat de pe tel ! Care indicii?

acum 3 săptămâni

PopescuNicolae1

Nu cred ca e corecta folosirea verbului run aici.

cu 3 luni în urmă