1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The red string is for the en…

"The red string is for the engine."

Çeviri:Kırmızı ip motor içindir.

December 23, 2014

10 Yorum


haledoga

Lütfen beni takip edin beni takip edeni bende takip edecem bide lüüüütfen UN99UN kulübüne katılın lüüüüüüüüüüütfen...........................................................................:..................................


haledoga

Bide lüüüüüüüüüüüiüiitfen yazfığım şeyi beyenin . ...... ç 9hd8ta8t


recepgocen

motor için kırmızı tel neden kabul edilmiyor


AyTemur

Bende aynisini yazmistim ama kabul etmedi


Feyza668034

Öznenin ne olduğuna dikkat ederek yapmalısın


HulyaCakka

kirmizi ip makina icindir ayni delmi? motor un ingilizcesi motor demistiniz baska bir soruda


HulyaCakka

cevap istiyorum yine ayni yaptim


CNEYTAHMET

Kordon veya ip es anlamli olarak motor icin kullanilamaz mi? Ipe gore kordon motorla daha alakali degil mi?


mrs.kan

bende aynı şekilde motor için kırmızı ip diye düşünüyorum


Aynur236128

Niye kabup etmiyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.