1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Why did you not tell me that…

"Why did you not tell me that?"

Çeviri:Neden bana onu söylemedin?

December 23, 2014

19 Yorum


ErenBlbl3

Bunu bana neden soylemedin kabul olmadi. Bu cumlede "onu" demek sacma.


recepgocen

not neden you dan sonra geldi


equador34

Tell anlatmak not tell anlatmamak, yani tell in önünde olması gerekmekte. You ile alakası yok bu cümlede.


BirolBayra

Neden onu bana söylemedin yazdım kabul etmedi hayret!


Alpaslanz

Why didn't you tell me that şeklinde daha doğru olmuyor mu? not tell diyerek ayrı bir vurgu mu yapılıyor.


Lalisa.manoban56

Hayır, doğru okur, sadece kısaltma şeklindedir, fakat burada kısaltma şeklinde yazmayınız, kabul etmiyor çünkü.


Selahattin754693

Bana bunu neden söylemedin olmaz mı


MuratKILIN1

Why did not you tell me that. ile why didn't you tell me that arasinda nasil bi fark var. Neden benim cevabim yanlis cikti


ersinturac

why did you not yada why didnt you bu iki ifadeyi kullanmamız dil bilgisi bakımında daha doğru.


AZRA756865

Bunu ile onu aynı şey ama kabul etmiyo


asudenisa

Niçin bana bunu söylemedin? Niye olmuyor


engin762995

didn't you ile did you not ayni mana taşır. tek fark birleşik yazılıp yazılmamasi ile ilgili. Did not you derken dahi bir tuhaflık olduğunu anliyorsunuz.


ilhami693185

Bunu Türkçede onu yerine kullanabilirsin


Berkay62585

Neden bunu bana soylemedin neden kabuk rtmedi


CengizKala1

Yanlış bu sorunun cevabı


Duru709404

Neden bana söylemedin niye yanlış oldu anlamadım ki ya


sinemcolak

Neden bana söylemedim? cümlesi kabul edilmeli


ahmet868222

What did not you tell me that olması gerekmiyor mu.. Not neden you dan sonra gelmiş.


blentberks1

Big mistake - buyuk hata

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.