1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "De ce nu plouă?"

"De ce nu plouă?"

Traducere:Why does it not rain?

December 23, 2014

3 comentarii


D3XT3RY0NuT

N-ar trebui acceptată și varianta cu inversiune când se folosește prezentul continuu: „Why is it not raining?”


SavuViolet1

Buna, poate sa imi explice cineva de ce does si nu do in aceasta propozitie ? Am văzut in traducerea din engleza "it" dar cum imi dau seamam in romana. Sper sa nu fie o intrebare tampita. Mutumesc


D3XT3RY0NuT

Pentru verbele în care avem un subiect impersonal neexprimat („a ploua”, „a ninge”, „a fulgera”, „a se auzi” etc.) folosim pronumele „it” în engleză. Majoritatea verbelor ce exprimă fenomene legate de vreme intră în această categorie.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.