Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I arrive in America tomorrow."

Çeviri:Ben yarın Amerika'ya varırım.

0
3 yıl önce

27 Yorum


probe_earth

... yarın varıyorum.

4
Cevap ver3 yıl önce

bhdr06

'yarın amerika'da olurum ' olmaz mı acaba

2
Cevap ver3 yıl önce

son.sav
son.sav

Olur

0
Cevap ver2 yıl önce

Barisgndgdu
Barisgndgdu

I be in America tomorrow.

1
Cevap ver2 yıl önce

bernaad

Gelecek zamanda kullansaydık fiili nasil olurdu sanki her gün yaptıği biseymis gibi olmuyo mu bu sekilde

2
Cevap ver3 yıl önce

son.sav
son.sav

I will arrive in america tomorrow

1
Cevap ver2 yıl önce

Yu2Tu

ya da i will be arriving

0
Cevap ver2 yıl önce

Nuh550115

Varacagim neden kabul edilmedi tomorrow var orda gelecek zaman ya

2
Cevap ver2 yıl önce

Yu2Tu

tomorrow a kelime olarak bak, cümlenin zamanını değiştirmiyor, i will arrive in ya da i will be arriving in kullanılsaydı varacağım olurdu

0
Cevap ver2 yıl önce

ufukgenctu

Yahu harbiden gitgide zorlasiyor. Yok orada suna dikkat et, yok burada arrive in olmasina dikkat et yok o kalipti bu fiil di boyle bir sürü dikkat edilecek ayntinti cogaldikca insan soguyor valla. Tamam bir dil ogrenmek kolay degil ama bize ingilizce en kolay dil diye ogretildi. What is this this is a book tan biraz daha fazla ogreneyim deyince isin asli ortayq cikiyor.
Isin ozu yerine gidip ogrenmek sart gibi. Yoksa boyle yaza cize bir yere kadar. Bir de bu isin daha teleffuz ve konusulani anlayabilme olayi var ki hic girmeyeyim o konuya. Neyse bozmayalim morali bakmayin siz bana ogrenmeye devam.

1
Cevap ver3 yıl önce

ugurcanto

zaten bu kalıpları ancak bir sözlük sayesinde ya da ingilizce kitaplar okuyarak alışabilirsin yoksa şu anki durumda oldugun gibi yabancı kalırsın. Haa işin alsı "phrasal verbs" diye geçiyor bunlar "arrive in" "write on" "break up" vs vs bnlar çok fazla istersen o konuya internetten bir göz at tamamen ezber hepsi birazda mantık

5
Cevap ver3 yıl önce

MuratDemir874747

Varacağım yazdım kabul etmedi varırım ile varacağım arasında fark varmı rapor ettim

1
Cevap ver2 yıl önce

son.sav
son.sav

Biri geniş zaman, ki konu o, diğeri gelecek zaman.

0
Cevap ver2 yıl önce

auditorlevent

"Tomorrow" var diye yarın varacağım dedim...kabul etmedi...geçmiş konularda anımsıyorum tomorrow olunca will kullanmadığımız bazı yerlerde cek - cak kullanılmıştı..burada varırım diyor. tomorrow yani yarın varırım yerine gelecek zaman olması gerekmez mi? sadece mantık yürütüyorum.belki ben yanlış düşünüyor olabilirim.

1
Cevap ver1 yıl önce

DIRT...DIVER

in kullanılmasının sebebi nedir ?

0
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

şehir,ülke gibi yerlere ulaşırken "arrive in"

20
Cevap ver3 yıl önce

DIRT...DIVER

Yani eve yada okula vb bunlarda in kullanılmaz ?

0
Cevap ver3 yıl önce

Viforvendetta

evet "arrive at" kullanıyoruz.
http://www.engvid.com/arrive-at-on-in/

20
Cevap ver23 yıl önce

DIRT...DIVER

Teşekkür ederim ..

0
Cevap ver3 yıl önce

AVCI031

Teşekkürler

0
Cevap ver2 yıl önce

cerkesomer

To america olmucakmi?

0
Cevap ver3 yıl önce

Turker90

Başka bir örnekte şimdiki zamanda kabul ediyordu. Bunda kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

BolkanErkz

"Yarın Amerika'ya varacağım" kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

keremhan77

-to America mantıken olması lazım, ancak -in America olmalıymış...-to eki yer yön bildirirken -e,a- olarak kullanır, ancak kural kuraldır yapacak birşey yok.

0
Cevap ver2 yıl önce

ismailDeniz1

ben yarın amerika ya varırım neden olmuyo : @

0
Cevap ver2 yıl önce

NaideCokun

I arrive to Amerika tomorrow olmaz mı

0
Cevap ver1 yıl önce

nwfnHGR0

Arrive in, arrive at olarak ezberleyin.

0
Cevap ver6 ay önce