"IarriveinAmericatomorrow."

Çeviri:Ben yarın Amerika'ya varırım.

3 yıl önce

27 Yorum


probe_earth

... yarın varıyorum.

3 yıl önce

bhdr06

'yarın amerika'da olurum ' olmaz mı acaba

3 yıl önce

son.sav
son.sav

Olur

2 yıl önce

Barisgndgdu
Barisgndgdu

I be in America tomorrow.

2 yıl önce

bernaad

Gelecek zamanda kullansaydık fiili nasil olurdu sanki her gün yaptıği biseymis gibi olmuyo mu bu sekilde

3 yıl önce

son.sav
son.sav

I will arrive in america tomorrow

2 yıl önce

Yu2Tu

ya da i will be arriving

2 yıl önce

ufukgenctu

Yahu harbiden gitgide zorlasiyor. Yok orada suna dikkat et, yok burada arrive in olmasina dikkat et yok o kalipti bu fiil di boyle bir sürü dikkat edilecek ayntinti cogaldikca insan soguyor valla. Tamam bir dil ogrenmek kolay degil ama bize ingilizce en kolay dil diye ogretildi. What is this this is a book tan biraz daha fazla ogreneyim deyince isin asli ortayq cikiyor.
Isin ozu yerine gidip ogrenmek sart gibi. Yoksa boyle yaza cize bir yere kadar. Bir de bu isin daha teleffuz ve konusulani anlayabilme olayi var ki hic girmeyeyim o konuya. Neyse bozmayalim morali bakmayin siz bana ogrenmeye devam.

3 yıl önce

ugurcanto

zaten bu kalıpları ancak bir sözlük sayesinde ya da ingilizce kitaplar okuyarak alışabilirsin yoksa şu anki durumda oldugun gibi yabancı kalırsın. Haa işin alsı "phrasal verbs" diye geçiyor bunlar "arrive in" "write on" "break up" vs vs bnlar çok fazla istersen o konuya internetten bir göz at tamamen ezber hepsi birazda mantık

3 yıl önce

Nuh550115

Varacagim neden kabul edilmedi tomorrow var orda gelecek zaman ya

3 yıl önce

Yu2Tu

tomorrow a kelime olarak bak, cümlenin zamanını değiştirmiyor, i will arrive in ya da i will be arriving in kullanılsaydı varacağım olurdu

2 yıl önce

DIRT...DIVER

in kullanılmasının sebebi nedir ?

3 yıl önce

Viforvendetta

şehir,ülke gibi yerlere ulaşırken "arrive in"

3 yıl önce

DIRT...DIVER

Yani eve yada okula vb bunlarda in kullanılmaz ?

3 yıl önce

Viforvendetta

evet "arrive at" kullanıyoruz.
http://www.engvid.com/arrive-at-on-in/

3 yıl önce

DIRT...DIVER

Teşekkür ederim ..

3 yıl önce

AVCI031

Teşekkürler

3 yıl önce

MuratDemir874747

Varacağım yazdım kabul etmedi varırım ile varacağım arasında fark varmı rapor ettim

3 yıl önce

son.sav
son.sav

Biri geniş zaman, ki konu o, diğeri gelecek zaman.

2 yıl önce

auditorlevent

"Tomorrow" var diye yarın varacağım dedim...kabul etmedi...geçmiş konularda anımsıyorum tomorrow olunca will kullanmadığımız bazı yerlerde cek - cak kullanılmıştı..burada varırım diyor. tomorrow yani yarın varırım yerine gelecek zaman olması gerekmez mi? sadece mantık yürütüyorum.belki ben yanlış düşünüyor olabilirim.

1 yıl önce

cerkesomer

To america olmucakmi?

3 yıl önce

Turker90

Başka bir örnekte şimdiki zamanda kabul ediyordu. Bunda kabul etmedi.

3 yıl önce

BolkanErkz

"Yarın Amerika'ya varacağım" kabul etmedi.

3 yıl önce

keremhan77

-to America mantıken olması lazım, ancak -in America olmalıymış...-to eki yer yön bildirirken -e,a- olarak kullanır, ancak kural kuraldır yapacak birşey yok.

2 yıl önce

ismailDeniz1

ben yarın amerika ya varırım neden olmuyo : @

2 yıl önce

NaideCokun

I arrive to Amerika tomorrow olmaz mı

2 yıl önce

nwfnHGR0

Arrive in, arrive at olarak ezberleyin.

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.