"Eu conduc sectorul de cărți."

Traducere:I am in charge of the book section.

December 23, 2014

18 comentarii
Această discuție este blocată.


DanielScri

Dc book si nu ,,books"?


BenYoung84

Aici, book acționează ca adjectiv. Este un substantiv care este un adjunct.


BenYoung84

From the context I don't believe we would ever say "book sector".


Maria302317

Eu sunt la conducerea sectorului de carte. ?


costiynel

Si eu vreau sa stiu raspunsul la ambele intrebari...?


minunat

Bună întrebare Eugen. Nici eu nu văd mai potrivit "section" decât "sector". :)


NicuOlah

De ce book si nu books?


D3XT3RY0NuT

De obicei când un substantiv modifică alt substantiv, acesta stă în fața acestuia la forma sa de singular. Este o regulă pe care trebuie să o tratezi ca atare.


CorneaCons

I lead the book section. Așa trebuia să arate traducerea în engleză. Ați ales sensul charge absolut nepotrivit A conduce poate o persoană undeva, nu să conduci ( fii șeful raionului) raionul de...


susana2u

aceeasi intrebare: de ce book si nu books?


Lucian_F

Nimeni nu raspunde....


gustawsohn

It is vacation...:))


GhitaPopa2

De ce una si nu doua


nechitavasil

Soluția dată s-ar traduce: Eu comand secția de carte/ cărți.


Dorin27

Nu văd aici rostul lui ,,of"! Are cineva vreo explicație? Traducerea lor ar trebui să sune cam așa: ,,Eu conduc al sectorului de cărți"!!!


BenYoung84

Vă puteți gândi la „in charge of” ca idiomatic.


EcaterinaO8

Doar dacă ai spune sectorul de carte și nu sectorul de cărți, atunci poate fi of the book section și nu the books section

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.