Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Moi bracia ogłaszają datę imprezy."

Tłumaczenie:My brothers announce the date of the party.

3 lata temu

4 komentarze


HenrykPiec

"My brothers are announcing the date of the party" - powinno być lepszym tłumaczeniem zdania "Moi bracia ogłaszają datę imprezy" - bo nie jest to czynność, którą ciagle robią, tylko dokonują tego jednorazowo! I juz jest po całej czynności.

3 lata temu

buskes76

No też ale mogą też ogłaszać wszystkim w rodzinie ale nie na raz tylko listownie albo dzwonić lub mailować kolejno do kazdego i zajmie im to np pare dni

2 lata temu

Skarpetka3

Zgadzam się

2 lata temu

JakoTako21

2 zdania sa takei same

1 rok temu