1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El nu are prietenă."

"El nu are prietenă."

Traducere:He does not have a girlfriend.

December 23, 2014

45 de comentarii


MirceaVlad

Articolul "a" eu stiu ca se traduce "o"prietena


IosifAlexa6

Girlfriend=iubita Friend=prietena,prieten


iboros

in enuntul din limba romana lipseste articolul nehotarat 'o'


florinaghi2

raspuns corect he does not have a friend


StelutaDumit

Așa consider și eu iubită=girlfriend


beny77d

Unde este varianta cu "o" prietena. Unele variante nu sunt ok


mihai.bobis

He has no girlfriend" merge bine


CrisTina938142

De ce nu merge He don't has a girlfriend


George123abc

La persoana a 3-a singular se foloseste "doesn't".


alicia__9

La negativ se formeaza asa : do/does +not +have. Does e pt persoana a treia.


Andreia.c20

Pentru ca la persoana a lll-a singular (el/ea) se pune does not/ doesn't. Sper ca te-am ajutat :)


MargCo

Pana aici girlfriend era tradus prin iubita. Friend este simplu prietena, de ce "girlfriend"?


Catalin353651

Deci noi trebuia sa traducem: "el nu are prietenă" nu "o prietenă" respectiv "a girlfriend". Deci articolul "a" nu trebuiea pus. Greșeală de staff.


borsy19

Din nou varză cu castraveți!!!


Alina683548

Prietena-friend..... And girlfriend -iubita no?


StelutaDumit

Da, așa am răspuns și eu!


LinaNicu

De ce lipsește articolol "a" înainte de cuvântul "prietenă"??????


MarraStocca999

Are dreptate Mirce


PROFUDEMATE

Prietena sau iubita ???


tefania808426

A girlfriebd =''o'' prietenă


VasilePetr18

a = o (el nu are o iubita)


Barbuceanu12

Girlfriend înseamnă iubită, nu prietenă.


gabbimm1

S-a cerut cumva o prietena si nu am vazut eu?!


mihaigrigo781942

Si eu intreb ca prostu ,dar ............


Lucia324756

Fara "o". De unde l-ati scos???? Va place sa luati vieti


Lucia324756

Va bateti joc de noi...unde naiba e "o"? Cred ca e scris cu cerneală invizibilă.......


Dorin27

Observ că la voi la Duolingo cuvântul simplu "prietenă" se traduce cu "a girlfriend"="o prietenă"! Probabil că plutiți, pentru că în viața reală cuvântul simplu "prietenă" se traduce cu corespondentul său la fel de simplu din limba engleză "girlfriend"! Ar fi cazul să vă treziți la realitate, nu să faceți corectări aiurea-n tramvai!


PatriciaPi597229

He doesnt have a girlfriend (sa fie mai prescurtat)


Nicolae70073

mda chipurile invatam da matinca mai tare ne incilcim


Claudia13070406

Care este diferenta dintre do si does ? E vreo diferenta ?? Daca este cineva care sa imi explice si cu exemple.Mersi . :)


Andrei_Andrew

Ooooooo, acolo nu este O!, MA CAM DEZAMAGESC IN APLICATIA DATA, FOARTE MULTE ERORI, SI NICI NU ARE NIMENI DE GAND SA IA ATITUDINE.


BA0LaFSa

Nu se cere O PRIETENA, doar PRIETENA !!


pdurecatal

Nu specifica in cerinta ,,o,, prietena .


lynufar

Rog stafful sa faca corectia pe traducere: friend=prieten/a, girlfriend=iubit/a. Nu asa este corecta traducerea?!? Sau cel putin corectati ca ambele traduceri sa fie corecte...


Mary270324

O prietena nu este neapărat o iubita!!!


BA0LaFSa

S-a cerut PRIETENA nu IUBITA !!


Gheorghe496236

Unde este în enunț "o" (prietenă) ??


ColteanuDa

El nu are prietena nu o prietena.He does not have girlfriend


CarmenVlas3

Am impresia că își bat joc de noi...dau răspunsul corect cum vor ei fără explicații


ColteanuDa

He does not have girlfriend. El nu are prietenă. Nu scrie he does not have a girlfriend....


ColteanuDa

Unde e articolul a?


pdurecatal

Sunt dea acord cu Catalin


TeodorBoga

Friend=prieten/a iar girlfriend=iubita

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.