Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De vrouwen spreken."

Vertaling:The women speak.

0
3 jaar gelden

3 opmerkingen


Dina1212

In de nederlandse zin staat het in meervoufd maar in het engels niet. Waarom?????

2
Reageer3 jaar gelden

xxParsaShxx

in nederlands is meervoud maar in engels is geen meervoud. Hoe kan dat nou?

1
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

De Engelse zin staat ook in het meervoud.

  • The women - De vrouwen

Bij de derde persoon meervoud (spreken in het Nederlands) wordt speak gebruikt.

0
Reageer1 jaar gelden