1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The problem does not affect …

"The problem does not affect the whole system."

Çeviri:Problem bütün sistemi etkilemez.

December 23, 2014

8 Yorum


mrblack41

'' problem sistemin tümünü etkilemez '' demiş olanlar var mıdır ? Saymadı ...


Avni86

problem bütün sisteme etki etmez dedim yanlış mı?


Ersan_83

"bu problem tüm sistemi etkilemez" saymadı


mehmetbula1

problem bütün sisteme etki etmiyor ???????


fourei

"problem butun sistemi etkilemez" dedm ama yanlis neden acb?


MoonUnique

raporlayın lütfen. böylece daha kolay ilgilenilir.


TanEr767552

All olur galiba anlam değişikliği olmıya türkçede


brahim398198

Aynı anlamda "problemin bütün sisteme etkisi yok" ifadesini de kabul etmiyor. Aynı cümleyi kurmak zorunda mıyız?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.