Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The problem does not affect the whole system."

Çeviri:Problem bütün sistemi etkilemez.

3 yıl önce

13 Yorum


mrblack41

'' problem sistemin tümünü etkilemez '' demiş olanlar var mıdır ? Saymadı ...

3 yıl önce

Sokrates60

Aynen

2 yıl önce

JeanJackR.

evet 2 hafta önce yazmışsın bu yorumu ve ben de az önce öyle dediğim için buradayım hala düzeltmemişler

2 yıl önce

Ersan_83

"bu problem tüm sistemi etkilemez" saymadı

1 yıl önce

mehmetbula1

problem bütün sisteme etki etmiyor ???????

1 yıl önce

fourei
fourei

"problem butun sistemi etkilemez" dedm ama yanlis neden acb?

1 yıl önce

MoonUnique

raporlayın lütfen. böylece daha kolay ilgilenilir.

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Çok mu komiksin??? Doğru cevap zaten bu

1 yıl önce

bayarslan

bütün sistemi bu problem etkilemez (bu neden olmuyor)

3 yıl önce

istanbey

Çünkü this ve the aynı şey degil hiçbir dilde.

3 yıl önce

Avni86
Avni86

problem bütün sisteme etki etmez dedim yanlış mı?

2 yıl önce

ibomelo

benim yazdığımla ayn ıanlamda.sizin türkçeniz

yetersiz

3 yıl önce

ibomelo

Benim cümlem doğru.Sizin Türkçeniz eksik

3 yıl önce