1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "His eyes are blue."

"His eyes are blue."

Çeviri:Onun gözü mavi.

December 24, 2014

10 Yorum


ErKutsal

are kullanilmis ama goz cift olarak tek gibi kullanilmis


Burakdc

Türkçede ikisi de kullanılıyor. Kabul edilmediyse bildirebilirsin


Emre362470

"Onun gozleri mavi"olmali cogul


serkan726

Onun mavi gozleri var kabul etmiyo


bilgekaganylmz

He has got blue eyes (seninki)


Vusal914478

O zaman cümle şöyle olucaktı He has blue eyes


yildizarslann

Gözleri mavi neden olmuyor


worldfocus

Yanlış onun gözleri olacak


ZfrGlbhr

"gözü" değil "gözleri" olmalı...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.