"My dnes nemáme vyučování."

Překlad:We do not have class today.

December 24, 2014

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


vladanh

Může být "We have no class today."?


MOHES

Proc je zde "do"? Jsem nauceny, ze se vklada jen do otazek ci kdyz neco delam


Nemesis_NaR

Ano, a ještě v záporu. Zkrácená verze je pak "I don't have (any classes.)"


RadekKreif

We have no class today? Proč ne?


zdenko526824

Proč zde není člen?


Myrallmara

We have no lessons today.


ezel.tt

proč nemůže být: "We have not class today."?


Nemesis_NaR

Protože se tak zápor od slovesa "have" netvoří.

Zkopíruju sem nuebyho odpověd ze včerejška:

Nejjednodušší správný postup je nakládat se slovesem HAVE jako normálním, je-li plnovýznamové, tedy znamená-li MÍT nebo MUSET. Což znamená tvořit zápor přes DOES NOT HAVE/DO NOT HAVE a otázku přes DOES HE HAVE/DO THEY HAVE apod.

Jen když je HAVE použito jako pomocné sloveso (pro tvorbu předpřítomného času), tvořte zápor přidáním NOT a otázku inverzí (HE HAS NOT DONE IT. HAVE THEY DONE IT?


AlenaSzi

Tak isto som dala


AndreaFSP

Proc ne "any classes"?


PetrGuli

Slo by i "We don't have any lessons today?"


vladanh

Myslím, že ano, ale spíš bych použil “We have no lessons today”.


fval777

Proč nejde "We do not have practice today"??

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.