1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Our food is excellent."

"Our food is excellent."

Fordítás:Kitűnő az ételünk.

December 24, 2014

9 hozzászólás


gagaqgagaq

Az ételünk tökéletes-t miért nem fogadja el?


Abenhakan

Mert a tökéletes az "perfect", az "excellent, az kiválót,kitűnőt jelent.


gagaqgagaq

Hmm...Igazad van,köszönöm a választ!:)


AuroraBerkes72

bssszzz...soha nem fogadja el a személyes névmást elé teszem...pl.mi.... d ha nem tenném oda tuti az nem lenne jó neki...


AuroraBerkes72

nem s nem fogadom el...a : az nálam= the ...s nem our....!


AuroraBerkes72

végre belém verte a szabályát ( SOKADIK HIBA UTÁN) ...persze Én nem így tanultam...


OlhZoltn13

"Kiváló az ételünk" miért nem jó?


Erzsi405612

A kivalot nem fogadja el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.