"The cats eat the fish."

Překlad:Kočky jedí ryby.

December 24, 2014

19 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

M4ndarr

"jí" jako jedí jde také

December 24, 2014

Nemesis_NaR

Bohužel nikoliv. Jediná spisovná varianta je "jedí", "jí" je hovorové a je to, jako kdybych já jako brnák trval na tom, že má být uznaná šalina, protože tramvaj přece nikdy neřeknu.

December 24, 2014

wenison22

bazírujete na nesmyslech, v čechách odjakživa zvířata žerou

December 27, 2014

Nemesis_NaR

"Žerou" by zde narozdíl od "oni jí" uznané být mělo. Poprosím nahlásit přes "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/5096886

December 27, 2014

uwu3R1tx

souhlasím

October 10, 2017

PeterRoni

Prečo je tam prosím vás the fish keď ide o ryby a nie rybu? Ďakujem

September 16, 2018

Hela456590

Protože ty konkrétní ryby..

February 5, 2019

Dobrden2

Když mám vypnutý mikrofon, je to, jako bych to měl správně!

March 17, 2016

Nemesis_NaR

Moc nerozumím poznámce, každopádně mikrofon jde v nastavení vypnout, pokud jsi zrovna někce na cestě nebo pokud ti přijde, že mikforonová cvičení fungují špatně. A na některých zařízeních opravdu fungují dost mizerně.

March 17, 2016

ZojaAjozSchiller

proc nemhou kocky jist vice ryb, kdyz je tam vice kocek? V jinem cviceni, snad mnozna cisla, byla stejna veta a preklad do cestiny byl stejny , jako ten muj a to je, ze kocky jedi ryby. Tak nechapu, proc moje odpoved byla spatna. Mela jsem snad nekde pravopisnou chybu? The cats eat the fish. Napsala jsem, ze Kocky jedi ryby, ale bylo to spatne, protoze spravna odpoved mela byt, Kocky jedi rybu.

April 9, 2018

kacenka9

Mohou. I hlavni preklad je RYBY. Fish ma nepravidelne mnozne cislo a fish je ryba i ryby

October 31, 2018

Foxova

I think this translation option should be added, unless I'm missing something? "Ty kocky žere tu rybu"

October 12, 2018

Foxova
  • žerou*
October 12, 2018

kacenka9

You are not missing everything, but unfortunately, neither do we. Ty kočky žerou tu rybu" is one of the available options and have been for a long time. Sadly the system has issues lately evaluating answers, especially when you use the mobile app vs. web browser.

October 31, 2018

Chazzman74

Pokud budou všechny zmíněné kočky jíst jen jednu konkrétní rybu( ne ryby) , tak bude překlad stejný? Nebo musím nějak zdůraznit, že se jedná jen o jednu rybu.

October 31, 2018

kacenka9

Ano. V realu by tam pravdepodobne byl nejaky kontext, ze ktereho by bylo zrejme, zda se rvou o jednoho pstruha nebo hromadu sardinek, ale z osamocene vety se to neda poznat zvlast v pripade, ze je tam uricty clen. Pokud by tam bylo A FISH, tak je to jasne jedna ryba. Pokud by tam bylo jen FISH bez clenu, tak je to jasne mnozne. Ale ten urcity clen tam napacha zmatek.

October 31, 2018

PetrWolf

Tak tím pádem by přece měla být možnost "Kočky jedí rybu" dobře, ne?

March 3, 2019

Hela456590

Ano, určitě..

March 4, 2019

VVeja

Vážně mi "jí" Duolingo opravilo na "jedí?"

February 14, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.